Vårväder♥

Hola! Jag har nyss kommit hem från en PW/jogging runda, vädret är ju så himla härligt så något måste man ju göra istället för att sitta inne och isolera sig.

Okej nu till något helt annat, på måndag så är det äntligen dags för oss att åka till falun! Altså med skolan, för jag går i kunskapsskolan och vi har ingen riktig slöjd/hemkunskap så en gång varje år så åker vi upp dit från måndag-fredag och går på ett typ internat där vi bara har slöjd, hemkunskap & NO!♥
Så jag måste börja packa och så för hittills så har jag inte fixat något!

Jag får se hur det går med självaste uppdateringen där uppe men något ska det väll i alla fall bli! Puss på er♥

Kommentarer
Vilma! säger:

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig??

2012-04-16 | 18:12:46
Bloggadress: http://vilmh.blogg.se/
Mamma och Anton säger:

Hej sötnöt, vi saknar dig och hoppas du har dt bra<3 Vilka fina bilder du tar, du är verkligen duktig! Puss<3

2012-04-19 | 21:38:22
Bloggadress: http://vendelasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback