Monopol in my♥

Cha cha bloggen! Hahaha nej men gud hatar typ när folk skriver eller säger så ;) Ehhm okej men lite serriöst nu då, jag sitter hemma hos pappi och lyssnar på musik♥

Alessia har gått till Adam men vi ska spela monopol när hon kommer hem! Hahaha så orginella är vi :*

Imorgon så ska jag till grönan med Emily, Virginia, Hampus och massa andra från gården! Om ni undrar vad gårn är så kan ni läsa detta desperata inlägg ;)
Jag skulle så gärna vart på grönan igår och sätt på LMFAO, men min pappa fyllde år igår så det gick inte :( Men familjen går ju alltid först!♥


Vackra syster♥


Kommentarer
Mami säger:



Lucas sa att dom inte va lika bra som förra konserten han va på, om dt är nån tröst.. Hoppas du får en jätterolig dag där i morgon! Puss

2012-05-05 | 22:14:13
Anonym säger:

DU ÄR FIN BEBIS !!!!!!!!!! :D <3

2012-05-10 | 18:37:23
Bloggadress: http://alessialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback