Det här ska föreställa en rubrik...

Okey, träningen igår gick sjukt bra och både jag och Emily tyckte att det var grymt kul! Jag hoppas att vi ska fortsätta där och att jag för en gångs skull kan ta tag i träningen...
 
Iaf idag var jag i stallet och red min häst som luktar jordgubbar blandad med bajs... det gick dock hur bra som helst och jag blir bara mer och mer taggad inför tävligen som är i Februari! På tävligen blir det bara tölt vilket var det jag jobbade med idag, aja jag ska inte sitta och skriva en massa om ridpasset här, läs det istället på min och mina kompisars hästblogg Ishestar för mer infooooo! 
 
Bilden är från i somras, vi har utvecklats mycket men jag har tyvärr inga nya bilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback