There nothing that a hundred men or more could ever do

Ja det var ju det där med att uppdatera, eller hur? Aja inget som man kan skryta om direkt. 
Jag vet bara inte direkt vad jag ska skriva, allt är bara så komplicerat. Missförstå mig inte men det finns tillfällen då jag önskar att jag kunde läsa folks tankar för att folk är så himla svåra att förstå sej på. Jag kanske inte är så lätt att förstå sig på men om det inte vore för att jag är så "blyg" bland vissa så hade det varit mycket lättare.
 
Men men kvinnor kvinnor, det blir bättre eller hur? Jag ser i vilket fall som helst fram imot våren, blygheten kanske försvinner då...
 
Jag och bästavän hösten 2012♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback