Weeeelll i`m back bitc**s!

Hola!
 

Eftersom att bloggen har legat nere i flera månader nu så antar jag att inga av mina gamla läsare är kvar, men jag har bestämt mig för att börja blogga igen! Jag har gjort en ny designe som kanske kan hjälpa mej lite på traven.
Jag kommer låta alla mina gamla inlägg vara kvar men eftersom att det nog är många som inte har en aning om vem jag är så ska jag berätta lite om mej själv!
 
Jag heter Vendela och lever mitt fjortonde år här på jorden, på min fritid så rider jag min älskade islandshäst Harpa, kör cross, spelar piano, är med vänner, kommer närmare min dröm som fotograf och är inget mer än mej själv! Många skulle beskriva mej som annorlunda, konstlig, rolig, galen osv. Men man kan lungt säga att jag inte är rädd för att vara mej själv
 
Ja jag vet inte om det där kommer få er att stanna. Men om du gör det, welcome to my random/awesome life!
 
 
 
 

Kommentarer
Petronella säger:

Du är ju galet snygg kompis!

2013-01-16 | 07:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback